Het aftellen kan beginnen!!!! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Kimtacken - WaarBenJij.nu Het aftellen kan beginnen!!!! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Kimtacken - WaarBenJij.nu

Het aftellen kan beginnen!!!!

Blijf op de hoogte en volg

16 Augustus 2016 | Nederland, Venray

Heee lieve mensen,
Hier komt mijn eerste verhaal over mijn avonturen om als aupair in Australië te gaan werken! Maar waar zal ik beginnen met schrijven? De afgelopen maanden heb ik namelijk al heel wat voorbereidingen getroffen voor dit avontuur; visum, ticket, verzekering, backpack, Engels oefenen (dit is niet mijn sterkste kant haha) enz. Maar het allerbelangrijkste was toch een gastgezin zoeken dat bij mij past. En ja die heb ik zeker gevonden!!! Ik zal een half jaar als aupair in Melbourne gaan werken bij een gezin met 3 kinderen; een jongens-tweeling van 5 jaar en een meisje van 9 jaar. Ik kan niet beschrijven hoeveel zin ik er in heb!
Maar over een maandje is het dan eindelijk zo ver. Ik ga met de vlieger naar de andere kant van de wereld! Eindelijk mag ik mijn droom gaan waarmaken. Ik wilde namelijk eerst wachten totdat ik mijn diploma Pedagogiek in de pocket had. Toch wel spannend hoor nu het zo dichtbij komt, maar volgens mij vinden mijn ouders het nog spannender dan mij haha. Op 8 september om 13.10 zal ik vanaf Schiphol naar Melbourne vliegen. Ik heb een tussenlanding in Hongkong om 06.20. Om 22.00 zal ik dan na een lange vlucht aankomen in Melbourne waar het gastgezin mij op staat te wachten. Ontzettend spannend!!
Stiekem tel ik de dagen af en zorg ik ervoor dat ik de dingen die ik nog wilde doen en op mijn to-do lijst staan, gepland krijg. Daarnaast heb ik ook nog wat leuke werkklusjes staan om wat extra geld bij te verdienen. Maar ik wil natuurlijk ook nog zeker één avondje of het liefst twee stappen (dat zal ik ontzettend gaan missen) met vriendinnen. Gelukkig heb ik eind augustus nog een nachtje Utrecht voor de boeg met een van mijn beste vriendinnen. Oftewel: druk druk, maar dat zorgt er ook voor dat de tijd wat sneller gaat.
Het volgende reisverhaal zal ik waarschijnlijk in Australië schrijven! Voor degene die het leuk vinden om mij te volgen; je kunt je aanmelden via mijn blog (links)

Liefs Kim

  • 16 Augustus 2016 - 22:54

    Krystle:

    Hey Kim,
    Super goed van je dat je je droom gaat volgen! Echt helemaal top! Wat een top verhaal heb je nu al geschreven, hoop dat je een top tijd tegemoet gaat! Kan me voorstellen dat het voor je ouders ook even spannend is. Heel veel succes, ik wil dan ook graag alle verhalen gaan lezen dat snap je wel!
    Heel veel succes en vooral plezier! You can do it :)
    Groetjes krystle

  • 16 Augustus 2016 - 23:55

    Margret Tummers:

    Heey kim, mooi begin van het avontuur waar je bijna aan gaat beginnen. Wij de de kinderen en begeleiders van de wizkidz gaan je zeker missen maar wij wensen jou een supertijd toe down under.

  • 17 Augustus 2016 - 08:41

    Petra Faber:

    Super gaaf Kim! Dit gezin boft met een au pair als jij!!
    Heel veel succes met de laatste voorbereidingen en
    Sterkte met het afscheid nemen hier!

  • 17 Augustus 2016 - 08:41

    Petra Faber:

    Super gaaf Kim! Dit gezin boft met een au pair als jij!!
    Heel veel succes met de laatste voorbereidingen en
    Sterkte met het afscheid nemen hier!

  • 17 Augustus 2016 - 10:41

    Henk,Monique, Gwen En Jordie :

    Hoi Kim
    Wij wensen jou heel veel succes in Australië.
    En we gaan veel Skype .
    Maar je gaat nog eerst vrijdag een mooie dag maken met je stoere petekind jordie.
    Hij kan niet wachten om jou te zien.
    Groetjes Henk Monique Gwen en Jordie

  • 17 Augustus 2016 - 11:46

    Diny:

    Succes Kim, en vooral genieten van deze leuke job. Au pair dat past echt wel bij jou. Je zult heel veel gaan beleven en nog veel meer er van leren. Kim we horen nog veel van jou hoe je het gaat beleven
    Genieten en nog eens genieten. Groetjes uit Casele.

  • 17 Augustus 2016 - 13:16

    Elke:

    Goed bezig Kim!!!! Je gaat t vast heel leuk vinden daar!! En voor je t weet zit t er weer op, dus genieten!!! Veel plezier.... Liefs Elke

  • 17 Augustus 2016 - 21:56

    Pap:

    na een aarzelend begin ben je er nu helemaal klaar voor. Je zit er helemaal vol van en dus geniet er maar van en ook dit gaat je weer lukken. groetjes pap

  • 18 Augustus 2016 - 07:57

    Manon:

    Heeeeeel veel plezier Kim! Echt super tof dat je dit avontuur aangaat! :) Geniet er van! Deze reis ga je nooit meer vergeten.

  • 18 Augustus 2016 - 08:58

    Sanne :

    Het komt steeds dichterbij! Succes nog met de laatste voorbereidingen!
    Xx Sanne Strijbos

  • 21 Augustus 2016 - 10:43

    Oma Tacken:

    Hoi Kim,
    Wij vinden het geweldig dat onze KLEINDOCHTER dit gaat ondernemen,wij blijven je volgen,heel veel succes.
    Opa en Oma Tacken.


  • 08 September 2016 - 09:58

    Manon:

    oeeh kimmie vandaag gaat het echt beginnen:):) Goede vlucht en kijk uit naar je eerste verhaal!!
    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venray

Actief sinds 13 Aug. 2016
Verslag gelezen: 875
Totaal aantal bezoekers 9521

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: