Een adrenaline bommetje.. - Reisverslag uit Venray, Nederland van Kimtacken - WaarBenJij.nu Een adrenaline bommetje.. - Reisverslag uit Venray, Nederland van Kimtacken - WaarBenJij.nu

Een adrenaline bommetje..

Blijf op de hoogte en volg

08 September 2016 | Nederland, Venray

Jaaaaa het is bijna zover. Over welgeteld 4,5 uur staan pap, mam en mijn zusje hier klaar met de auto om naar schiphol te gaan!!! Mijn backpack staat klaar om meegenomen te worden en alles zit er in wat ik er in wilde hebben. Een uitdagende klus kan ik zeggen. Natuurlijk kwam ik er op de laatste dag nog achter dat ik nog dingen moest hebben die ik zeker nodig had..

Ik had me mijn laatste nachtje hier in Nederland voordat ik vertrek alleen wel iets anders voorgesteld. Ik had gehoopt dat ik vast wat uurtjes slaap zou mee pakken zodat ik lekker fris en fruitig donderdag in het vliegtuig kan stappen. Helaas blijkt de adrenaline het toch van de slaap te winnen. Ik lig al de hele nacht wakker om te bedenken hoe vet het eigenlijk wel niet is en hoe dankbaar ik mag zijn dat ik naar Australië mag om als aupair te gaan werken.

De afgelopen weken sinds mijn vorige verhaal zijn gevlogen! 'Times flies when you having fun' zegt mijn nicht dan! Ik ben wat dagen naar wijk bij duurstede gegaan om vast te 'oefenen' als aupair (zo noemde wij dat) bij hele lieve mensen die ik op de wigwamvakantie heb leren kennen. Ik ben twee dagen naar Utrecht geweest om alleen maar te genieten samen met een beste vriendin. Ik heb nog wat avondjes stappen met vriendinnen meegepikt en lekkere sambucaas natuurlijk gedronken. Nog een paar wandelingen met mijn tante gemaakt. Verder heb ik ook nog wat dagen mogen oppassen (poeh dat ga ik eigenlijk ook wel heel erg missen hoor met die kids). En ja ik heb de zondag toch nog een uitzwaaifeestje gegeven. Dat was wel dubbel. Ik had een beetje het idee dat ik een weekje op vakantie ga en besef me nog niet dat ik minimaal een half jaartje weg ben. Het was in ieder geval erg gezellig en leuke aandenkjes en knuffels gekregen (dankjewel allemaal:).

Jaaaa en dan is het woensdag. De dag voordat ik mag gaan. Wat een perfecte genieten zomerse dag! Uren op het terras gezeten met vriendinnen met een heerlijke ijscappuccino. Daarna nog lekker gaan eten met twee andere vriendinnen. En ik zou kim niet zijn als ik nog wat kilometers hier in Nederland op het laatste moment moet hardlopen. Het leek wel alsof ik bang was dat ik het vliegtuig zou missen want ik ging als een speer (voor mijn doen). En ja dat leverde weer een nieuw persoonlijk record op (oeps ik dwaal af). Gelukkig kwam 's avonds laat een vriendin na haar werk om nog met mij een borreltje te doen en bij mij te slapen. Sanne gaat namelijk ook mee naar schiphol morgen:) Maar het borreltje en de heerlijke dag mochten helaas niet helpen om de nacht slapend door te brengen. En dan kom ik weer op het begin van mijn verhaal. Het is nu 03.49. Nog een paar uur!! Ik heb een lekkere zitplaats alvast ingecheckt bij het raam:) Heerlijk om eens 24 uur verplicht te moeten zitten en niets te hoeven.. (denk ik). Mijn memopad staat vol met boeken waar ik maanden of eigenlijk de laatste jaren niet aan toe ben gekomen. Ik ben ook heel benieuwd naar het vliegveld in Hongkong. Ik heb namelijk vier uur overstap tijd.

Maar goed, ik ga mijn verhaal afsluiten en proberen nog wat laatste uurtjes slaap mee te pikken.
Aaaaaaaaaaaaa ik heb er zo'n zin in:) ...........................

Welterusten!!!

  • 08 September 2016 - 09:16

    Eva :

    Haaaa (buur) kimmie..

    Ben erg benieuwd naar je 24uur niksen, haha.. zoals ik je ken is dat niet iets waar je gemakkelijk aan toe geeft! Al dan niet, ga je hier moeten, dus geniet ervan en laat het over je heen komen..
    Ik zal aan je denken, tijdens mn wandelingen van vandaag ;-)

    Hoop hier regelmatig wat mee te kunnen glunderen mbt jou avontuur..

    X Eva

  • 08 September 2016 - 09:24

    Kelly:

    Ha Kimmie,

    Wat een leuk verhaal al om te lezen en het moet nog allemaal gaan gebeuren!
    Ik wens je een hele goede reis met hopelijk wat rust en slaap voor jezelf.
    We horen het wel als je daar bent.

    Liefs, Kelly

  • 08 September 2016 - 10:46

    Louise Krijnen:

    Lieve Kim,
    Zo leuk om jouw verslagen te lezen, precies te horen wat er in je hoofd afspeelt.
    Wij leven erg mee en heel fijn dit reisverslag!! Ook als je er straks bent.
    Wij wensen je hele goede reis/vlucht toe en ja 24 uur even stilzitten en Efkes niks doen.!!!!
    Hoop dat je het erg naar je zin zult hebben. We gunnen je het allerbeste.
    We blijven het volgen! Hier gaat alles goed,ook gelukkig weer met mijn zus. Voor haar is het ook zo moeilijk om even niets te doen. Maar ze is echt nog patiënt dus ze moet wel.
    Ik denk aan je veel liefs en goede reis!
    Kus van ons allen Kees Louise en Loes

  • 08 September 2016 - 11:32

    Margret Tummers:

    Nou Kim vandaag is het zover het gaat beginnen. De uurtjes die je vannacht hebt gemist kun je in het vliegtuig inhalen :-).
    Een heel goede reis en ik ben benieuwd naar je prachtige mooie verhalen waarvan wij mogen meegenieten. Goede reis.
    Margret

  • 08 September 2016 - 14:18

    Marlou :

    Kimmie, wat een leuke verhalen om te lezen! Als je dit leest ben je waarschijnlijk al down under. Super stoer dat je dit avontuur aangaat. Veel succes de eerste dagen! Kus Marlou

  • 08 September 2016 - 19:06

    Manon:

    Kim!!!

    Heeel erg veel plezier! Ik vind het super tof en dapper van je dat je dit avontuur aangaat! :)
    Hopelijk heb je in het vliegtuig nog wat kunnen slapen, maar jou kennende vind je het veel te leuk/spannend en komt er niet veel van. ;) Geniet van je tijd daar, het zal voorbij vliegen. Ik ben benieuwd naar je verhalen met alle avonturen die je zeker weten gaat beleven.

    Liefs, Manon

  • 08 September 2016 - 20:16

    Anja Tjielen:

    Ha Kim,
    Wat spannend allemaal....eindelijk is het grote avontuur begonnen...
    Nogmaals.....veel succes...plezier...enz.
    Ook wij zullen hier plezier aan beleven want het is leuk om jouw verhaaltjes te lezen :-)
    Dikke knuffel, Anja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venray

Actief sinds 13 Aug. 2016
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 9516

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: